Gå til innhold

Selges: En bråte med Led pærer.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Fikk litt for mye Ledpærer en det je trudde da jeg bestilte,

 

det jeg vil kvitte meg med da er t10 pærer, med 5 lyskilder på seg, passer nesten overalt på bilen som har en t10 kontakt (parklys, innendørsbelysning,skiltlys) 25kr per pære!

Den andre typen er litt kortere og har en lyskilde, denne er også litt sterkere ca 6500k også t10 kontakt 30kr pr pære

Ta kontakt her eller på sms 48287358

post-138143-0-09330800-1390831795_thumb.jpg

post-138143-0-16358700-1390831818_thumb.jpg

Utrolige Billig deler :) http://carparts.no/?aid=657 Opel Motorsport medlemmer har 25 % rabatt VACN 20%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikke canbus pærer det her nei, så vil tru dem gjør utslag på nyere biler!

Ikke alle nyere biler har canbus. Har en 2013 Prius +, som ikke engang har sensor for lite spylevæske. Den har peilepinne(!!!) for spylevæske.

 

Var nettopp på Biltema og kjøpte, det som ser ut til å være identiske pærer, for å ha i skiltlysa - til 90,- pr. par. Byttet og ingen utslag på dashbordet - men så har jo ikke Priusn varsler for gåen pære heller da. :D

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min A6 har heller ikke pære varsel, eller noe sånn "tull". Men da jeg satte i flere sånne billige pærer uten motstand i interiøret så begynte lyset å tulle. Jeg måtte f.eks skru på kupe lyset i midten for å få lys under speilene (inni bilen). Prøvde jeg å skru på lyset under speilet uten å skru på lyset i midten så skjedde det ingenting. 

 

Alle problemene ble borte da jeg kjøpte gode LED pærer med motstand. 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såppas ja Jahny hehe xD er så og si samme pærer som biltema ja :), mere fornøyd med det her, da jeg selv har kjøpt fra biltema og de begynte og flimre etter 2 ukers tid!
De andre jeg har er litt kortere og enklere og plassere, syntes også det er bedre kvalitet på dem, da kontaktene ser mere forseigjort!

Årsmodell på den karlsen? prøvde dem i en kompis sin 2006 mod og funket utmerket!

 

Utrolige Billig deler :) http://carparts.no/?aid=657 Opel Motorsport medlemmer har 25 % rabatt VACN 20%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 99. 

 

Jeg har selv gjort det du driver med nå. Kjøper inn x antall LED pærer på ebay til så og si ingenting og solgt her i Norge til litt høyere pris. Og av erfaring så er det canbus pærer, eller de "no error" pærene som er de beste. Ja, de billige virker nok også. Men av erfaring liker jeg de med canbus/motstand bedre. Best tilbakemelding på de

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såppas ja Jahny hehe xD er så og si samme pærer som biltema ja :), mere fornøyd med det her, da jeg selv har kjøpt fra biltema og de begynte og flimre etter 2 ukers tid!

De andre jeg har er litt kortere og enklere og plassere, syntes også det er bedre kvalitet på dem, da kontaktene ser mere forseigjort!

Årsmodell på den karlsen? prøvde dem i en kompis sin 2006 mod og funket utmerket!

 

Jeg er litt spent på holdbarheten på disse. På ei drosja, så smelles jo bakluka igjen flere titalls gang om dagen. Vanlige pærer spises jo til frokost. :-)

 

Gjorde det samme til pærene (4!! stk.) i taklampa - kjøpte led pærer. Jeg bytta jo glødepærer flere gang for uka. LED pærene har fungert i 2år nå, og virker fortsatt uten noe flimmer eller annet feil! Kosta litt, men jeg slipper å skru og bytte pærer hele tiden. Er jo taxi - skal frakte folk, ikke skrue. :-D

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bananpærer i led? De korteste på tema ble for lang...

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår