majid59 Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Hei det begynte og lyse i panelet i min audi a4 avant 1.8 turbo 1998, jeg dro på merkeverksted og de søkte igjennom bilen og kom fra til att det bare var en termostat som var ødelagt. jeg har byttet termostaten. og målern viser nå 90 grader. men lyset kommer fremdeles opp. jeg kjøpte en OBD 2 leser men denne passet ikke min bil selv om det var VAG merket.. lurer på om noen har noen brae linker til hvor man får kjøp en som passer evnt vet vilken som passer ?. forresten så er den koblingen bak håndbrekket. der du søker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Du får kjøpt "billig" vag-com på ebay til en 100 lapp.. Da kan du lese og slette feilkoder, fullversjonen koster noen tusenlapper, men da kan du gjøre enda mere :) Godt og billig verktøy om du kan bruke det skikkelig :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majid59 Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 så jeg skal se etter VAG COM det er denne type søkeren som passer for min.som sakt vil ikke kjøpre feil OBD 2 søker igjen :) takk for svar på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Passet ikke? Hvordan da? Du får ikke koblet den til. Ramma rundt de pinnene på skanneren krasjer med ramma rundt kontakten i bilen. Ikke sant? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majid59 Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 ja, du har forstått meg, akuratt det som er problemet :(,men jeg var usikker på dette .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Da tar du en sag og fjerner den ;) Jeg måtte det på min skanner å. Fjern den runde ramma rundt pinnene på skanneren. Da vil du få koblet den til majid59 reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Men husk å sett i skanneren riktig vei da du har fjernet denne ramma. For da du ikke har den får du koblet i skanneren begge veier. Så dobbelsjekk at du setter i skanneren riktig vei ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majid59 Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Tusentakk for svar :) da gjør jeg dette imorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Ellers kan jeg varmt anbefale Autel VAG405 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg