JensA Skrevet Januar 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Er det nåken som kan sei meg kem av ledningane som går inn på frontlykta eg kan ta styrestrøm av til å styre ekstra fjernlys Dette gjelder ein 3bg med xenon + H7 Det er 10 kabler på kontakten som går inn på lykta Prøvde å legge ved bilde, men det gikk ikkje Siter VW Passat 1,9Tdi 2003 mod VW Golf 1,9 Tdi 2004mod (solgt) Subaru Legacy 2,2 1992mod (solgt) Audi 80 2,0 1992mod (solgt) VW Derby 1,3 1977mod (oppussing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Bare og måle det. Så lenge du finner en med 12 volt på når fulltlysene står på så kan den brukes. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensA Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Fullt klar over det, men kontakten sitter så fast at eg håpte kanskje nåken viste dette ;) Siter VW Passat 1,9Tdi 2003 mod VW Golf 1,9 Tdi 2004mod (solgt) Subaru Legacy 2,2 1992mod (solgt) Audi 80 2,0 1992mod (solgt) VW Derby 1,3 1977mod (oppussing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Det jeg har gjort på min egen bil er at jeg boret et lite hull i lokket på lykta og satte en kabelsko med to uutak på inn på kabelskoen som går inn på pæra til fulltlyset. Liker ikke å bruke strømtjuver egentlig. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensA Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Har vert inne på den tanken, men håpte å unngå å bore hol i lokket på lykta. Men trur det blir løsninga :) Takk for hjelpa :) Siter VW Passat 1,9Tdi 2003 mod VW Golf 1,9 Tdi 2004mod (solgt) Subaru Legacy 2,2 1992mod (solgt) Audi 80 2,0 1992mod (solgt) VW Derby 1,3 1977mod (oppussing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2014 Unngå å bor hull eller på noen måte lage ett potensielt dugg problem! Ett tang ampermeter vil kunne måle om det går strøm i ledningen eller ikke når fultlyset er på, merk at det vil ikke vise volt, men ampere. Kontakta får du lett av hvis du bruker en flat skrutrekker med litt størrelse som du bender mellom kontakten og lyktehuset :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2014 Er ikke noe problem med fukt om du har på en dæsj med silikon. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg