Smellyglove Skrevet Januar 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Hallo. Vi har en navara hvor viskermotoren foran på førersiden sa god kveld og takk for seg. Er det mye strev å bytte denne selv? Jeg har aldri skrudd bil før men er ikke helt blåst i topplokket. Jeg mistenker at det kan være litt pes for jeg har ikke tittet nevneverdig, for etter det jeg så så konkluderte jeg med at jeg ikke aner hvordan man kommer til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 På førersiden sier du?Viskeren på passasjersiden går enda? Da er det nok bare ett overføringstag som har hoppet av :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smellyglove Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 På førersiden sier du? Viskeren på passasjersiden går enda? Da er det nok bare ett overføringstag som har hoppet av Ja bare på førersiden. Så det er altså kun en motor som driver begge vindusviskerne? Vil dette si at hvis jeg finner ut av hvordan jeg kommer til, så kan jeg i beste fall bare sette på dette overføringsstaget igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Ja, hvis det har hoppet av uten at noen plast foringer er ødelagt er det bare å sette det på plass :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smellyglove Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Ja, hvis det har hoppet av uten at noen plast foringer er ødelagt er det bare å sette det på plass Det er staget mellom passasjerviskeren og førerviskeren som har hoppet av på passasjersiden. Når jeg prøver å sette den på låser den seg ikke helt fast, den blir sittende men spørs vel hvor lenge. Så jeg regner med at noe av plastikken har røket? Må jeg kjøpe helt nytt stag-oppsett? Og i tilfelle, hvor får jeg tak i slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smellyglove Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Jeg ser at et bilhoggeri har hele overføringen til 700 kroner. Må jeg ut med 700 for å fikse dette? Det er jo egentlig bare pivoten som er røket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg