janusch Skrevet Januar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2014 Hei Har et problem med de elektriske vinduene på fabian. En dag jeg satte meg i bilen var det plutselig ikke respons i de elektriske vinduene, verken på høyre eller venstre side. Det har vært veldig fuktig i bilen en stund nå, får ikke tørket den ut ettersom den står gateparkert. Det merkelige med problemet er at de har virket to ganger rett etter at jeg har startet bilen nå, så slutter de plutselig å fungere igjen (holder kanskje 1 min). Siden det sluttet å fungere på begge sider samtidig mistenker jeg at det er noe galt med noe som påvirker begge sider. Noen som har vært borti noe lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2014 Problemer med comfortmodul alà Passat? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janusch Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2014 Har nå hatt noen runder med dette på verkstedet. Runde 1: Først skjekket de dørene for ledningsbrudd. Deretter ble en dårlig kontakt i comfortmodulen funnet. Når jeg hentet bilen fungerte vinduene igjen, ihvertfall rett etter avhenting , men så var det tilbake til status quo. Runde 2: Leverte bilen inn igjen og hele comfortmodulen ble byttet. Nå fungerer vinduene rett etter oppstart, men etter litt kjøring dør de helt igjen. Dette er rimelig uforståelig og veldig irriterende. Kan legge til at flere funksjoner med kupeen har vært rare. Bla. sentrallås, kupelys og kupevarmer. Noen som har noen ide til hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg