ladda_på Skrevet November 12, 2013 Rapporter Share Skrevet November 12, 2013 Har en 2.0t motor som står i en s40 97 mod. skal handle ny bil, og lurer på om jeg kan bruke denne i flere enn v40/s40? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 12, 2013 Rapporter Share Skrevet November 12, 2013 Det er vel samme motor i v70, muligens det er forskjell på motorfeste, men den er jeg ikke sikker på. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 12, 2013 Rapporter Share Skrevet November 12, 2013 V70 har R5 mens S40/V40 er R4 :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladda_på Skrevet November 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 Takker så mye for svar :) hva er forskjellen på R4 og R5? antall sylindere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 13, 2013 Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 R4 = Rekke 4 Så ja, antall sylindere :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladda_på Skrevet November 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 okey, det er hele forskjellen? så v40 motor skal egentlig passe i v70'n, bare en sylinder mer? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 13, 2013 Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 Den vil jo bli kortere på lengde da, så det vil nok ikke passe så bra, men hvorfor skal du bytte motor i en bil du kjøper da? Da må det være bedre å kjøpe noe som er i orden. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladda_på Skrevet November 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2013 Jeg skal handle v70 men har en annen motor liggende. så hvorfor ikke bruke den om jeg kan? den har nesten ikke km. men var ikke det jg lurte på. fått svar nå. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg