ArraKiss Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Desverre, ingenting nytt ennå :( Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Heisann!! Jeg synes bilen din er dritfiiiin!! Blir bra med tona ruter....har du tenkt på øyelokk,så et gammelt bilde av bilen din med øyelokk og jeg synes at det gjør seg ganske bra!! Min mening :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by miss_acoupe Heisann!! Jeg synes bilen din er dritfiiiin!! Blir bra med tona ruter....har du tenkt på øyelokk,så et gammelt bilde av bilen din med øyelokk og jeg synes at det gjør seg ganske bra!! Min mening :D Takk Takk! :D Artig å høre slikt. :) Har hatt tanken om øyelokk ja, men jeg tror det vil ødelegge litt av den "cleane" stilen jeg har nå.. men ja jeg har vært inne på tanken selv også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 er litt enig med det med den cleane looken du har, synes selv øyelokk er tøft men på bilen din så vil jeg tro at uten hadde vært finest ! Det finnes ikke noe spes skjermbredding til bilen din da ? Tror den hadde blitt syyyyyk hvis du bredda den litt :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by acoupe er litt enig med det med den cleane looken du har, synes selv øyelokk er tøft men på bilen din så vil jeg tro at uten hadde vært finest ! Det finnes ikke noe spes skjermbredding til bilen din da ? Tror den hadde blitt syyyyyk hvis du bredda den litt :D Det må i såfall bli rs4 skjermer... og setter jeg på noe slik må jeg nok sette på en del bredere dekk og felger for at det skal bygge ut pent. Skal ikke gjøre noe mer med bilen jeg nå. Bare få den helt 100% i orden og strøken. Det vil koste litt det og så.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 greit å prioritere sånne ting først ! Men jeg synes den hadde blitt rå hvis det hadde blitt bredere :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 rettelse : RÅERE ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by acoupe greit å prioritere sånne ting først ! Men jeg synes den hadde blitt rå hvis det hadde blitt bredere :D Vil ikke ha noe RÅ bil jeg... :D ;) vil ha en pen bil. hehe.. Men du kan kjøpe den og sette i rs4 motor og rs4 skjermer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by NoLimit Vil ikke ha noe RÅ bil jeg... :D ;) vil ha en pen bil. hehe.. Men du kan kjøpe den og sette i rs4 motor og rs4 skjermer ;) S4 Skjermene er faktisk litt bredere... hvis du skulle smelle så burde du be om å få de... Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by benredik Tror emblemet er naglet fast til karosseriet. Koster kanskje mer enn det vil smake? En kompis av fjerna de der....ble jævli smooth, det er ikke naglet fast, men tar du de av så blir det "hull", soom må fikses, og det er for dypt til å bare brukkel spakkel å tulle.. da vil det bare bli tull å rot.. må legge inn noe stål å mekke å fikse.. ikke enkelt å få det fint.. Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Da er bilen min ferdig. Hvertfall utseendemessig. Nå skal den gjøres 100% strøken og 100% feilfri. Så får man se om det kanskje blir salg. Da jeg kjøpte den var den slik. Slik er den idag. Ferdig. edit: mangler forresten toning enda. Hvis det kommer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Den ble jævlig smooth:D Hvor har du gjort av øyelokkene da? Hvis du har de liggende, så er jeg interesert i å kjøpe dem, har en a4 selv på hånda.... Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by rlsa Den ble jævlig smooth:D Hvor har du gjort av øyelokkene da? Hvis du har de liggende, så er jeg interesert i å kjøpe dem, har en a4 selv på hånda.... Takk :) Har satt på facelift frontlykter på bilen. Dessuten blåste det ene øyelokket av da jeg passerte 300km/t... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by NoLimit Takk :) Har satt på facelift frontlykter på bilen. Dessuten blåste det ene øyelokket av da jeg passerte 300km/t... Veldig så bra den 1,8litern din går da ;) :D Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by prophets Veldig så bra den 1,8litern din går da ;) :D Ja.. du skulle bare visst egentlig.. ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg