borabora Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Dropp emblemet. Less is more... ;) Bare å spare til ordentlig soting. Er jo noen som har bursdag snart.... :rolleyes: :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 en ting du kunne ha gjort var å kjøpe S4emblem bak og ta bort det røde, da blir det bare blankt igjen. det er ganske tøft. Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 S4 emblem på en "ikke S4" er noe av det mest latterlige jeg ser :rolleyes: Selv om du modder det slik at det står A4 så vil det være teit.... styr unna, du har tross alt en meget pen A4 ikke ødlegg den ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by mfafa Ikke gjør det - for da får du noen som ikke ser ut i måneskinn!!! Kom ny type skilt 1.juli. Feil Feil Feil.. han vil få den skilttypen du ser på bildet om han skaffer nye nå.. de nye ekstremt stygge med norsk flagg er forsinka.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by borabora Dropp emblemet. Less is more... ;) Bare å spare til ordentlig soting. Er jo noen som har bursdag snart.... :rolleyes: :cool: Ja jeg prøver og prøver. Men det koster jo grisemye alle steder.. :( Blir vel for jalla å legge på vanlig film og... hmz.. Får se hvordan det blir men jeg skulle så absolutt hatt toning snart... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by NoLimit Ja jeg prøver og prøver. Men det koster jo grisemye alle steder.. :( Blir vel for jalla å legge på vanlig film og... hmz.. Får se hvordan det blir men jeg skulle så absolutt hatt toning snart... :rolleyes: Hvilken pris syns du det er verdt?? har noen kontakter..... Siden du kjører S4 så skal jeg forhøre meg litt. yodude Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by Audi-S4-Biturbo Hvilken pris syns du det er verdt?? har noen kontakter..... Siden du kjører S4 så skal jeg forhøre meg litt. yodude hehe.. ja siden jeg kjører s4... ;) Laveste pris jeg har fått til nå er 4000,- på Lillehammer bilpleie. Syns ikke den prisen er helt ille egentlig. Da tar dem ut rutene og gjør det skikkelig. Dette er KUN siderutene. Ikke bakruta (der skal jeg ha rullgardin) Men jeg syns fortsatt at 4000,- er mye penger for å få rutene litt mørkere.... Men... det er runde kanter ved rutene og dette vil vel gjøre det litt enklere for dem? Slipper kanskje å ta ut rutene for at det skal bli bra? Så... alt under 4000,- syns jeg det er verdt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Omsider fått på nye skilt ja....;) Du burde fullføre S4 stilen med sideskjørt og bakfanger hvis dete skal bli bra. Du bør vel leve opp til det du sier til andre? Tull å ha bare frontfanger som er S4 da.. Og nå er bilen din altfor laaav.. er jo like ille som Strøm sin nå. Bare mine meninger. Smaken er som baken... delt.:D Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by Don T Omsider fått på nye skilt ja....;) Du burde fullføre S4 stilen med sideskjørt og bakfanger hvis dete skal bli bra. Du bør vel leve opp til det du sier til andre? Tull å ha bare frontfanger som er S4 da.. Og nå er bilen din altfor laaav.. er jo like ille som Strøm sin nå. Bare mine meninger. Smaken er som baken... delt.:D hehe..jepp nå har det blitt nye skilt. Leve opp til det jeg sier til andre? Sideskjørt og bakfanger? Altfor dyrt begge deler så det skal jeg ikke ha. Skal ikke koste på bilen noe store summer mer nå. Syns egentlig ikke bilen ser for lav ut.. men ja den ER for lav.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Angående solfilm så får jeg gjort det for 3000,- på den bilen din, MEN det kan desverre drøye litt... Verktøyet mitt har ikke ankommet ennå å for å få jobben 100% så vil jeg ikke gjøre det med det jeg har liggende nå. Anyway, du hører nok fra meg om du ikke kommer meg i forkjøpet å soter et annet sted da ;) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by ArraKiss Angående solfilm så får jeg gjort det for 3000,- på den bilen din, MEN det kan desverre drøye litt... Verktøyet mitt har ikke ankommet ennå å for å få jobben 100% så vil jeg ikke gjøre det med det jeg har liggende nå. Anyway, du hører nok fra meg om du ikke kommer meg i forkjøpet å soter et annet sted da ;) Har du noen aning på når du kan få gjort det da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Nei det er vanskelig å si, snakket med solfilmsgruppen som er leverandøren min på Fredag å da var hans leverandør igjen tom for verktøy, så jeg må nok smøre meg med tålmodighet :( Skal holde deg oppdatert! Har tatt ALTFOR lang tid allerede...:mad: Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 er det riktig att det kun er lovlig å sote rutene helt frem viss du får gjort det på "fabrikk"? Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Det er vel egentlig ikke lov til å sote fremre sideruter i det hele tatt, men så lenge det ser fabrikk sota ut så er det greit liksom. Men da er det såklart en grense på hvor mye sota fremre sideruta er. Og så burde det være likt sota på alle siderutene. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by ArraKiss Nei det er vanskelig å si, snakket med solfilmsgruppen som er leverandøren min på Fredag å da var hans leverandør igjen tom for verktøy, så jeg må nok smøre meg med tålmodighet :( Skal holde deg oppdatert! Har tatt ALTFOR lang tid allerede...:mad: Noen fremgang i denne saken da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg