OleKristianTalmo Skrevet Oktober 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Hei. Jeg har et problem med min Omega som jeg skulle fått fikset. Når jeg setter lysbryter i av stilling (0) lyser fortsatt parklys og baklys på begge sider. Tenningen er av og nøkkelen står ikke i. Er ikke bryteren som har er ødelagt som jeg trodde først. Har fått tips om at det kan være rele'et, men hvor ligger isåfall det? Noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Koble fra ledning/kontakt inn på lysbryteren så finner du fort ut om det er den. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleKristianTalmo Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Lys står fortsatt på når jeg tar ut bryter/boksen fra kontakten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleKristianTalmo Skrevet November 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2013 Fikset nå :) Viste seg å være defekt rele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg