Joe Rock Skrevet Oktober 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Hei :D Jeg har en volvo V40 2002 modell. Jeg har ettermontert xenon i fjern og nær lys og har hatt dette på nå i 3 år. Forrige uke så gikk det ene lyset foran på høyre side i nærlyset. Den andre siden fungerer perfekt. Jeg kikket i sikringsboksen og sikringen til høyre side nærlys hadde gått. Jeg byttet sikringen, og kjøpte nye pærer til xenon lyset men problemet er der fortsatt. Jeg har koblet i fra anlegget og sjekket at det ikke var dette som slo ut sikringen. Det var ikke dette som gjorde det pga jeg prøvde med en ny sikring. Etter dette så har jeg egentlig mistet litt motet med å finne ut hva det er . Håper dere kan hjelpe meg :D Jeg har prøvd flere ganger , men sikringen går med en gang jeg slår på tenningen. På forhånd tusen takk for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Altså har du koplet ifra ettermontert HID men sikring ryker fortsatt? Kan da være kortsluttet ledning. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Dårlig xenon kit + tynne kabler = Mye varme. Mye varme + kabel = smeltet isolasjon kanskje? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg