norhawk Skrevet Oktober 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Hei. Igår testet en annen spiller i en Vectra-B 2001 modell. Den orginale spilleren gir ingen lyd fra seg, verken fra radio eller cd. Har en eldre Sony CDX-CA600X liggende, så tok den med ut for å teste, ved første forsøk funket det. Ett par timer senere skulle jeg ut en tur, startet opp bilen og satte på radioen - ingen lyd! Senere på dagen sjekket jeg litt nærmere, radioen virker om jeg ikke lukker døren før jeg setter den på!! Det merkelige er at lys i både fører og passasjer dør lyser når radioen gir lyd fra seg, ett svaker lys enn når døren er åpen. Er redd det kan være noe feil i det elektriske anlegget på bilen. Så det jeg trenger er hjelp, noen som melder seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Høres ut som det kan være ledninger som går innpå hverandre i døra. Dvs i den pølsa mellom døra og karosseriet. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg