Gå til innhold

Ettermontere isofix i '05 Passat, hvor kjøpe brakett?

Ranger emnet


LarsOl

Anbefalte innlegg

Når jeg søker på nettet finner jeg et par tråder fra diverse forum der dette diskuteres og gjengangeren er at det er lett å montere (jeg har selv sett skruehullene i min bil) og at det koster ca. 800 - 900 kr. Men når jeg prøver å søke etter selve produktet så finner jeg ingenting. Har forhandlere sluttet å selge dette? Disse trådene er gjerne noen år gamle. Fant ingenting på Møller, bilxtra eller VW nettbutikk. Begynner å bli litt bekymret. OBS: Jeg snakker ikke om det som kalles isofix base, men selve festet som kunne ha vært levert som utstyr i bilen (nå tror jeg det leveres med alle), men altså ikke i min stasjonsvogn 2005-modell. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Beklager sen respons angående denne. Kjøpte delen hos Møller (ikke alle der som visste at den fantes, eller kunne finne den i systemet). Så først nå at jeg hadde fått svar her. Selve utførelsen var svært enkel. Tips: Du trenger bare løsne EN skrue for å ta ut seterygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Om jeg skal lete meg fram til denne delen i katalogen, hvor finner jeg den? Gruppe, subgruppe?

 

Delenummer 4B0 813 545 / 3B5 813 545 A / 8D0 813 546.

Dette er logisk, se på 4B0 813 545. Det betyr alltid gruppe 4B0 813 545 og normalt undergruppe 4B0 813 545 biggrin.gif I dette tilfellet er det korrekte gruppe 8, undergruppe 03, bildeside 50.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delenummer 4B0 813 545 / 3B5 813 545 A / 8D0 813 546.

Dette er logisk, se på 4B0 813 545. Det betyr gruppe 4B0 813 545 og undergruppe 4B0 813 545 biggrin.gif

 

Kjekt da. Jeg finner dog ikke dette.. frown.gif jeg bruker denne nettsiden for katalogen http://www.partscats.info/volkswagen/en/?i=cat_vag_models&brand=vw

 

Roof rail er eneste i sub 13, både på 1999, 2005 og 2012 mod. med flere.. shakehead.gif

- 2006 mod. Ford S-Max Trend
- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv
- 2002 mod. Opel Astra G Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer hvertfall i softwaren Møller bruker. Og om du leser alt jeg skrev i svaret over så leste du ; I dette tilfellet er det korrekte gruppe 8, undergruppe 03, bildeside 50 1-winking.gif

Jeg gikk inn på linken din, valgte Passat og år 2005. Gikk inn på gruppe 8, undergruppe 03 og side 50. Hva fant jeg, jo isofix brakett 1-winking.gif Øverst i bildet står det 8-03-50 biggrin.gif

 

pLEaj.jpg

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår