ViktorD Skrevet Oktober 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Jeg kjøpte meg en "ny" Mondeo Ghia 2.0 mod 06 for bare noen dager siden. Er kjempefornøyd med flott bill! Men det er en ting jeg stusser over..Setevarmen i førersete fungerer ikke, noe jeg skjønner det er flere tilfeller av rundt om på forumet.Jeg begynte å se litt etter sikringer og fant ut at sikringen var fin og passasjersiden den har jo varme..Noe jeg da har kommet fram til er at det må være noe element eller ledninger som har røket i setet og har derfor også lest hvordan man reparerer dette selv. Første spørsmålet mitt er derfor: Noen som vet hvor mye det koster å få reparert? Jeg er veldig lite interessert i å begynne å sprette setetrekk når jeg ikke har noe erfaring med det fra før og tenker at det får jeg heller koste på rep. ta settet..Jeg så som sagt, ned i sikringsboksen under panseret og la merke til at det var så få sikringer der.. ? Det manglet sikringer: f12 = 7.5 A til abs og f3= 60 A Gløding? og f27= 15 A påfyllingstegn for diesel trur jeg, er det meningen at disse skal være borte eller har dem blitt tatt ut? Elektronikk er ikke min sterke side så jeg får prøve å høre med noen som kan her! : )Takk for svar på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Beskrivende trådtitler er bra ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViktorD Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Japp, takk skal du ha!: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Helt normalt at det mangler noen sikringer, boksene er like uansett utstyrsnivå og motorisering. Å anslå reprasjonskostnad er umulig, kommer an på om bruddet er i setet eller i ryggen. Vanlgvis er det ledningen inn til elementet i seteputen som ryker ved termostaten på elementet. Ganske enkelt å reparere egentlig, bare å lodde. Men man må ha av trekket da:) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViktorD Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Okei tusen takk! : ) Ja, det er dette med å ta av setetrekket da :/ Får det alltids av, men det å få det pent på igjen er en annen sak som jeg er litt usikker på ..Du har vell ikke noe bilder av dette ledningsbruddet tilfeldigvis? : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Dårlig med bilder, men det ser du når du kommer så langt. Begynner å bli lenge siden jeg gjorde dette, mulig du trenger noen "kramper" for å få trekket på igjen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg