245tic Skrevet Oktober 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Hei.Selger en brukt Salus scan-10 diagnosetester, veldig bra universal tester til og lese og slette feilkoder, servicelamper, resetting av elektrisk håndbrekk med merselges for 6000,-PM meg hvis interrese. Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2014 Fortsatt til salgs :) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mars 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2014 Vi har ein lignende denne på jobb de er veldig gode disse kan også logge av alle sensorer mens du kjører og den koster 30 000kr ny så prisen var også bra. Synd eg ikkje har råd til den selv, den hadde vært kjekk og ha liggende. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet Juni 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2014 Håper du fortsatt har denne til salgs. Jeg har sendt deg PM og vil gjerne kjøpe. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg