Gå til innhold

Harry EVO 6


TurboCG

Anbefalte innlegg

Originally posted by RS2

Fulle menn har oxo rett tilsein mening.Bilen er kul den men kutt ut neon, håper bare at jeg kjølrer fra han. NBIlen veier 1200kg og har ca 300hk min veier og har ca 330hk snaert 380hk

 

Hvor mye hk som er i evo`n vet han ikke fordi den er ikke blitt bremset. Det som er gjort med den er bytte til kn filter og fjernet katalysator. Vet ikke hvor mye ekstra hk dette skal gi på en slik bil jeg, men flere japsebiler som har "280hk" oppgitt orginalt har i virkelighet mer pga reglene i japan. Jeg tror du har god sjangs med RS2`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes bilen er rå tøff æ :cool: :cool: :cool:

 

Gått går den også:D

 

Hadde jo vært artig å prøvd en aks mot den og rs2 forde om æ bare har 285hk å har 1260kg og drasse på..

 

Hadde sikert tapt mot begge men det hadde jo vært artig:D

 

 

Men synes neon hører hjemme på utstillinger og ikke på gata:mad:

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetil

 

Bilen blei en gang bremset under tidligere eier, han påstod da at den bremsa 320 HK. Men motoren har visst rasa minst en gang etter dette, og bygd opp igjen.

Er etter det jeg har forstått forskjellige utgaver av disse Evo'ene, denne hadde visst mere hk en f.eks Makinen Edition utgaven, som jeg tror har 280.

 

Det kan nok stemme det. Evo IV veier ca1000kg mindre enn TME utgaven som er Evo VI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

 

damn! 1000kg mindre! det er en del det :D :D :D

 

Faen, nå må jeg begynne å følge med på hva jeg drikker her :D :D :D :D :D :D :D :D

 

Alle skjønte vel at det var en 0 for mye...hehehehe :D :D :D

 

En annen ting, han sier at denne gjør 0-100 på 4,4sek. Hvor sannsynlig er dette? Høres urimelig kjapt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DenimblåTT

 

Det er faktisk den eneste Evo IV i norge siden den er registrert som motorhistorisk kjøretøy. Jeg kjenner han ikke men jeg har sittet på med han og pratet litt med han. Han er opprinnelig fra askim men bor i oslo og er OFTE ute å kjører mellom askim->oslo

 

Det stemmer ikke at det er den eneste i Norge. Og jeg tor ikke den er rega sim historisk. De har billig forsikring og det har ikke denne. Skal være 2 hvite i norge. 0-100 på 4,4 vet jeg ikke men tipper på rundt 4,7

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

 

Det stemmer ikke at det er den eneste i Norge. Og jeg tor ikke den er rega sim historisk. De har billig forsikring og det har ikke denne. Skal være 2 hvite i norge. 0-100 på 4,4 vet jeg ikke men tipper på rundt 4,7

 

Merkelig, han sa til meg at den var regga som det. Han hadde blitt stoppa av snuten pga neonlysa og siden det var historisk kjøretøy/løpsbil så fikk han kjøre med dem på. Mulig jeg treffer han i kveld, skal spørre han om å få se på vognkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by liffmart

jeg syns bilen tar seg godt ut med neonlys!! ser ut for meg som dere bare er misunnelige. Dessuten kan ikke cosworth eiere uttale seg!! En sur RS2 som har rundt 380 hk blir klart bak. Veier 500 kg mer......

 

Hadde vært morsomt å fått testet dette. Se hvem som går best. Er ikke alltid effekt og vekt har så mye å si, har litt å om den klarer å få effekten ned på hjulene...

 

RS2: blir du med? Jeg kan høre med evo`n om et race, jeg tror han blir med. Jeg kan fikse videokamera så ligger vel alt til rette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DenimblåTT

 

Hadde vært morsomt å fått testet dette. Se hvem som går best. Er ikke alltid effekt og vekt har så mye å si, har litt å om den klarer å få effekten ned på hjulene...

 

RS2: blir du med? Jeg kan høre med evo`n om et race, jeg tror han blir med. Jeg kan fikse videokamera så ligger vel alt til rette :D

 

 

Det er riktig Christian. Jeg stiller opp! Når som helst! Vet hva Gay RS2`en er god for! Og til dere som tror at det er en Lancer med plast: Det er det ikke. Dette er en ekte Evo! I vognkortet står det at kjøretøyet er bevaringsverdig av motorhistorisk interesse! Hva folk mener om neon lysene er ikke min sak. Hilsen eier........ :cool:

Parkerer alle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by liffmart

jeg syns bilen tar seg godt ut med neonlys!! ser ut for meg som dere bare er misunnelige. Dessuten kan ikke cosworth eiere uttale seg!! En sur RS2 som har rundt 380 hk blir klart bak. Veier 500 kg mer......

 

Nå har jo den RS2'n knust EVO'r før den da....... uten 380 hk :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DenimblåTT

 

En annen ting, han sier at denne gjør 0-100 på 4,4sek. Hvor sannsynlig er dette? Høres urimelig kjapt ut.

 

mitsubishi oppgir jo selv 0-100 på 5.5 eller noe..

 

bilen går bra den, det er det jo ikke tvil om, men det finnes raskere biler også.. (utrolig hva en tett girkasse gjør med aksellerasjon.. :) )

Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.)

 

X Volvo 360 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evo lord

 

 

Det er riktig Christian. Jeg stiller opp! Når som helst! Vet hva Gay RS2`en er god for! Og til dere som tror at det er en Lancer med plast: Det er det ikke. Dette er en ekte Evo! I vognkortet står det at kjøretøyet er bevaringsverdig av motorhistorisk interesse! Hva folk mener om neon lysene er ikke min sak. Hilsen eier........ :cool:

 

Der fant du endelig veien til forumet :D

 

Jeg gleder meg til race, jeg klør i fingra etter å filme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår