Gå til innhold

Harry EVO 6


TurboCG

Anbefalte innlegg

Originally posted by Evo lord

 

 

Det er riktig Christian. Jeg stiller opp! Når som helst! Vet hva Gay RS2`en er god for! Og til dere som tror at det er en Lancer med plast: Det er det ikke. Dette er en ekte Evo! I vognkortet står det at kjøretøyet er bevaringsverdig av motorhistorisk interesse! Hva folk mener om neon lysene er ikke min sak. Hilsen eier........ :cool:

 

Det var da fært så personlig du ble da.

Har jeg gjort deg noe?

Og hvordan kan du vite hva min RS2 er go for??

Du har sett bilen stå rolig parkert det er det eneste. Oxo har jeg kjørt med turbo lekasje store deler av tiden jeg har hat den.

Vi kan altids ta en RACE vi. La oss si fra 100km/t og oppover. Da jeg har noe problemer med mitt 2 gir???

 

Og du hvordan gikk det egentlig når du kjørte mot den BLÅ sedan Cossin??

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den veteran evoen en kul den sikkert...men jeg liker nå best den sorte 6ern jeg da...drømmen min er å få sitte på med den en tur, det hadde vært morro ass!!

 

Rs2: finne på noe en dag??Ta med gutta å kom , ellers kommer vi til dere, og det er kanskje litt for sterkt???kiddiekiddiekiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

den veteran evoen en kul den sikkert...men jeg liker nå best den sorte 6ern jeg da...drømmen min er å få sitte på med den en tur, det hadde vært morro ass!!

 

Rs2: finne på noe en dag??Ta med gutta å kom , ellers kommer vi til dere, og det er kanskje litt for sterkt???kiddiekiddiekiddie

 

Vi kan vel alltids det. Men vi er inne a. Er kaldt ute

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik

Han hadde mange bra tråder med mye bra utsagn han tidligere eier ja ! (cosworth.no)

Håper nesten han stikker innom her for old times!

Må bare le av hans tåplige påstander !

 

Da du har utgangspungt :

Jeg kjører fra ALT og ALLE UANSETT !!

Så blir det bra !

 

Åååå...hehehe, jobba sammen med en slik fyr en gang. Var ikke måte på hva han "hadde" og "hadde opplevd" :D

 

Ene historien som jeg husker veldig godt var når han fortalte om hva han hadde gjort i sommerferien sin. Han hadde nemlig vært i Maranello i Italia og prøvekjørte nye F1 bilen til Ferrari sammen med Schumacher. Det verste var at han var så sinnsykt god til å ljuge så enkelte historier trodde folk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

den veteran evoen en kul den sikkert...men jeg liker nå best den sorte 6ern jeg da...drømmen min er å få sitte på med den en tur, det hadde vært morro ass!!

 

Rs2: finne på noe en dag??Ta med gutta å kom , ellers kommer vi til dere, og det er kanskje litt for sterkt???kiddiekiddiekiddie

 

Ta en tur nedover hit a turBO2 !!! Og ta med deg sortevosex :D Har han fått på eksosen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår