Bilteknisk novise Skrevet September 14, 2013 Rapporter Share Skrevet September 14, 2013 ABS, motorlampe, airbag og det grønne lyset som ser ut som en lyspære kommer på innimellom. I tillegg slår nødblinken seg på dann og vann, speedometeret slutter å funke, turteller og km-stand forsvinner og bensinlyset står og blinker. Jeg har hatt bilen på merkeverksted. De mente det var en gammel feil som lå i datasystemet og slettet denne. Dersom lysene dukket opp igjen, måtte jeg skifte dynamoen. Stemmer dette? Jeg spør fordi jeg har skiftet to lambdersonder pga motorlyset som har stått og lyst i et par år uten at de klarer å finne ut av det. Noen som vet hva feilen kan være, dersom det ikke er dynamoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 15, 2013 Rapporter Share Skrevet September 15, 2013 Høres ikke ut som den lader nei, for når det er lite strøm på bilen så kuttes forskjellige ting som fører til varsellamper som tenner. Få målt ladespenninga di. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknisk novise Skrevet September 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2013 Takk for svar! Jeg får ringe Tores auto og høre om de vil ta saken. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg