PerryZaphire Skrevet August 28, 2013 Rapporter Share Skrevet August 28, 2013 Helst med DAB. Budsjett 3000 Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 28, 2013 Rapporter Share Skrevet August 28, 2013 Husk prefiks - takk. Regler for kjøp og salg. Les dette før dere poster! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet August 28, 2013 Rapporter Share Skrevet August 28, 2013 Ligger noen pioneer 2din på finn.no Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet September 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2013 Hva er prefiks? ;/ Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet September 25, 2013 Rapporter Share Skrevet September 25, 2013 Jeg har en strøken Alpine IVA-W505 og en medfølgende Alpine Blackbird GPS PMD-B200. GPSen er håndholdt, men kan dockes i spilleren og GPSen vises på skjermen, rett og slett genialt! Spilleren kostet rundt 10 000kr ny og GPSen noen tusenlapper Følger med det meste av kabler for oppkobling Dette går billig! :) Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Det høres ut som en drøm... men du har sett budsjettet mitt? ;)P.SEr sjeldent her inne... mail meg på villminkenættlivedottkåmm Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg