Gå til innhold

Bluetooth, til vår Tiguan 2009 mod ?

Ranger emnet


careka

Anbefalte innlegg

Kan jeg kjøpe ny radio og sette in ?

Finnes det ingen måte dette kan fikses på slik at jeg får in det orginale WV opplegget, jeg vil ikke ha disse uorginale greiene.

en kondemnert delebil av nyere dato bør jo kunne finnes med det jeg trenger.

----------

PÅ WV butikken sier de nei, men jeg styoler ikke helt på dem, tror det er litt WV poletikk ute å går her.

De vil jo helst at jeg kjøper ny bil hos dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du er ute etter. Vil du ha bluetooth mulighet på spilleren du har nå? Eller vil du ha ny spiller med bluetooth?

 

Om du vil ha bluetooth modul til den spilleren du har nå må du oppgi hvilken type original spiller du har. Finnes moduler til noen spillere

OEM Bluetooth Interface Module 9W2 FOR VW Volkswagen RNS510 RCD510 1K8 035 730 D | eBay

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den TKarlsen har linka til funker. Du monterer den boksen under passasjersete foran, legger ledningene under teppet, drar de opp til spilleren å kobler til. Mikrofonen skal legges oppi ledig hull i taklampa.

1996mod Mercedes Benz E200 Classic.
1984mod Suzuki RG250.

2005mod Yamaha MT01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den TKarlsen har linka til funker. Du monterer den boksen under passasjersete foran, legger ledningene under teppet, drar de opp til spilleren å kobler til. Mikrofonen skal legges oppi ledig hull i taklampa.

 

OK, Takker

og alt dette følger med i pakken du kjøper, Må der progameres noe ? eller er dette bare plugg & play.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår