Lars Verde Skrevet August 21, 2013 Rapporter Share Skrevet August 21, 2013 Hei! Jeg lurte på om noen visste om et nettsted jeg kan få kjøpt nye høytalere til dashen i poloen min. Jeg er klar over alle sidene som bilradiospes.no ol. men problemet er at jeg ikke finner riktig type. De er helt runde 4" høytalere, bare uten skruehullene. De orginale er festet med klips. Og et annet spørsmål er det noen som har erfaring med plassering av høytalere i 6N? Jeg har ikke mulighet for å plassere høytalere i dørpanelene forran pga av at jeg ikke har gummigjennomføringene til dørene. All hjelp settes stor pris på :D Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 21, 2013 Rapporter Share Skrevet August 21, 2013 Mange av 4" høyttalerne har festeører du enkelt kan knekke av(de er lagd for det). Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet August 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2013 Flott! har du noen forslag på gode høytalere dette går på? :) Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet August 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2013 bump :) Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 22, 2013 Rapporter Share Skrevet August 22, 2013 Det er så lenge siden jeg har kjøpt slikt, at jeg ikke vet hva som er bra lenger... men stikk innom en bilstereobutikk, og ikke kjøp de aller billigste. Så blir det nok bra. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg