Bullhead Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Så veldig bra ut med tanke på åssen bil det er...... Men for all del ta av den takspoilern.....resten av bilen er såpass clean å fin, så den spoilern ser ut som du kun har sett på ene delen av skistativet.... Siter 0-100 på 9,2 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 takvingen skal vekk en eller annen gang senere. Foreløbig har jeg ikke råd til å få den fjernet. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullhead Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Da blir den bra.....er det fordi den er skrudd eller noe at du må få noen til å fjerne den? Penere vis det setter på en takspoiler som "ligger" på ruta på cleane biler Siter 0-100 på 9,2 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 har kjempelyst på en slik en. Men finner ikke til min bil. Må evt lage sjøl da. Får se hva tiden bringer. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullhead Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Er jo relativt greit å lage eller modifisere til en. Mål på bakruta til endel andre biler og fin enn som har relativt lik vinkel og bredde på ruta....så bare skjærer du den til sånn du vil ha den. Eller gå til et sted hvor dem selger plastikk eller plexiglass.....så varmer du den og bøyern slik du vil ha den....bare pass på at du ikke varemer så mye at det starter å boble. Da får du deg en fin slipe jobb. Siter 0-100 på 9,2 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 takk for tipset. :) Opel astra tak vingen er et godt utgangspunkt tror jeg. Har en venn med en slik vinge på en bil som snart knekker på midten for kanalene er rustet vekk. Skal se om jeg får lurt til meg vingen. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Interiøret skal gjennomgå store forandringer. Noen forslag? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 *bump* Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexten Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 ser bra ut dette her ja. skal du burne ut av lyskryssene i Bergen med denne også eller? hehe. Hvor lenge har du planlagt å ha denne da?:) Den lille spoileren på taket skal vel av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Kongerå bil :) Men du trenger MYE senking :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Har blitt en veldig pen crx. Jeg synes alt er helt topp bortsett fra bakfangeren for den synes jeg har litt mye netting. Rack kunne du ha kommet med noen forslag til effekt anlegg til min Crx mk1. I første omgang skal jeg kanskje bare ha den fremre potta. Dette fordi den har et lite budsjett og jeg trenger ny fremre potte pga EU kontroll. Jeg ringte til Jacob`s Auto-Supply, men de sa at de bare kunne skaffe bakpotta fra Simons. Fint om du tipser meg her eller i denne tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 vet ikke helt om hvem som leverer eksos til MK1 CRX. Har du sjekket ut Mugen, Lazer, HKS? SEnd mail til disse folkene. hvis ikke så hør med svendsen eksos. Jeg har veldig god erfaring med disse. :) Det er ikke motor i bilen på bildene og det er montert originale dempere forutenom høyre bak. Om dere ser på ene bildet så er den lav. Men ikke lav nok. :) Derfor er den såpass høy. Men alt kan ordnes over tid. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 bidler som virker. link Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaniboy Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 hey har tenkt til å bestille samme kit...men jeg ble sinnsykt kåt på rattet ditt hehe..åssen type ratt er det`? Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|nF Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Hva er den firkanta ekstra tingen på rattet?? heh Siter -vw golf II 1.8 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg