Gå til innhold

Mitt Prosjekt


RaCk

Anbefalte innlegg

Jeg hadde store trim planer for min Civic. Men ser ut som om jeg faller tilbake på et gammelt prosjekt og selger unna civic istedet. :)

 

 

Har nå lagt opp bilder av min Honda CRX (Ed9) Hybrid. Kommer B16A1 maskin i den til å begynne med. først skal alt fungere før jeg ødelegger det igjen for å modifisere det.

 

Jeg trenger felger! Kom med forslag!

 

Takk til :

 

Øystein Kausland som knakk motorfestet når han skulle "burne" med bilen. Det var dette som satte meg i gang med å bygge en ny bil.

 

Eirik Kråkevik & Co. blant annet Jumbo fra forumet her som gjorde det mulig å få tilpasset stylingen som ellers måtte blitt levert tilbake til AST performance.

 

AST performance som skaffet meg alle delene til tross for en grusom ventetid.

 

Jondal Bil som var snill og lakket bilen. Samt har lagret den en god stund i etterkant.

 

Mamma og pappa for deres tålmodighet og deres tro på meg og mine prosjekter samt takk for at jeg får bruke garasjene som jeg vil.

 

Perel For forståelse ang annulert salg og for at han tar Civic istedet. Og for fargevalg : Monte Carlo Blue Pearl

 

Club Honda

 

 

 

Slik så den ut før

254500_2_full.jpg

254500_3_full.jpg

 

 

Her er prosjekt bilder

 

p1010046.jpg

p1010049.jpg

p1010053.jpg

p1010054.jpg

p1010056.jpg

p1010057.jpg

p1010064.jpg

p1010065.jpg

p1010079.jpg

p1010078.jpg

p1010077.jpg

p1010076.jpg

p1010074.jpg

p1010068.jpg

p1010082.jpg

garasje.jpg

p1010070.jpg

PICT0001.JPG

PICT0002.JPG

PICT0003.JPG

 

 

Slik ser den ut nå

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

 

Stay tuned.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mugen Flared heter det. Også kjent som Cyber 1. Original kittet er utformet av Cyber motorsports i australia. Dem har blant annet laget Cyber 2 prelude'n. :) En av de peneste preludene syns jeg da. Selv om mangen mener noe annet.

 

granadaen skal snart gjennomgå lungetransplantasjon og få pustehjelp.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette :) keep up the good work dude.

Så litt høy ut framme? også lurer jeg på om du har en vinge på taket eller?så litt rart ut...

Felger ja...ikke det enkleste å velge ut...hvorfor ikke noen pene 6 eikers felger?Eller kanskje noen "50 eikers" felger?vet ikke...

(off topic: min rex er død:( totalvrak...)

1987 MR2 AW11

1994 MR2 SW20

Klubbleder TS-ogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mugen flared ja..men passer dette kitte... crx vtec oxo? eller kunn ed'n? har du crx'n enda...gjort noe med motor? mvh driver å bygger opp en crx...har fått emg stroker kit hehe skal klinke inn en yurbo etterhvert =)

nå værende bil: =)

 

 

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

 

Tidligere biler:

 

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår