Gå til innhold

Mitt Prosjekt


RaCk

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo relativt greit å lage eller modifisere til en. Mål på bakruta til endel andre biler og fin enn som har relativt lik vinkel og bredde på ruta....så bare skjærer du den til sånn du vil ha den. Eller gå til et sted hvor dem selger plastikk eller plexiglass.....så varmer du den og bøyern slik du vil ha den....bare pass på at du ikke varemer så mye at det starter å boble. Da får du deg en fin slipe jobb.

0-100 på 9,2 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipset. :) Opel astra tak vingen er et godt utgangspunkt tror jeg. Har en venn med en slik vinge på en bil som snart knekker på midten for kanalene er rustet vekk. Skal se om jeg får lurt til meg vingen. :)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har blitt en veldig pen crx. Jeg synes alt er helt topp bortsett fra bakfangeren for den synes jeg har litt mye netting.

 

Rack kunne du ha kommet med noen forslag til effekt anlegg til min Crx mk1. I første omgang skal jeg kanskje bare ha den fremre potta. Dette fordi den har et lite budsjett og jeg trenger ny fremre potte pga EU kontroll. Jeg ringte til Jacob`s Auto-Supply, men de sa at de bare kunne skaffe bakpotta fra Simons.

 

Fint om du tipser meg her eller i denne tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt om hvem som leverer eksos til MK1 CRX. Har du sjekket ut Mugen, Lazer, HKS? SEnd mail til disse folkene. hvis ikke så hør med svendsen eksos. Jeg har veldig god erfaring med disse. :)

 

Det er ikke motor i bilen på bildene og det er montert originale dempere forutenom høyre bak. Om dere ser på ene bildet så er den lav. Men ikke lav nok. :)

 

Derfor er den såpass høy. Men alt kan ordnes over tid.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey har tenkt til å bestille samme kit...men jeg ble sinnsykt kåt på rattet ditt hehe..åssen type ratt er det`?

nå værende bil: =)

 

 

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

 

Tidligere biler:

 

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår