Siljelarsen123 Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 (endret) Hei Har litt problemer med Golfen min. Da jeg skrur av bilen, skrur av lysene og tar ut nøklene står fortsatt hovedlysene på! Etter ca 2 minutter slokker dem, som regel. Hvordan kan jeg få fikset dette? Også lurer jeg på hvor bremselysbryteren er? Noen innspill/tips? Da hadde jeg blitt veldig glad :) Takk for svar på forhånd. Endret August 1, 2013 av Siljelarsen123 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Når det gjelder lysproblemer så kan det være noe i samme gate som her - http://www.bilforumet.no/andre_forum/teknisk/175338-93-golf-iii-1-8-gl-kjorelys-parklys-problem.html Bremselysbryteren sitter på braketten rett over bremsepedalen, nr 48. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 2, 2013 Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 Hehe, har det vært slik hele tiden du har eid bilen? For, det høres ut som en ettermontert "Coming Home" modul :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg