Audiosun Skrevet Juli 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 Tenkte jeg skulle ta ut baksetet midlertidig for å få litt bedre plass når jeg skal frakte noe til helgen. Er det mye styr å få ut bakseteryggen? Har tatt ut sitteputa før, så den er enkel, men mener å huske at jeg hadde litt trøbbel med seteryggen når jeg skulle strekke kabel der for noen år siden. Gjelder en 91 mod B3 sedan, uten quattro hvis det har noe betydning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 For å ta ut seteryggen bøyer du ut de to metallfestene i bunn, vipper det litt ut og løfter det oppover. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiosun Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 Ok, takker for kjapt svar. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 Henger etter "kroker" oppe (på baksiden av seteryggen) :) Er derfor det må løftes oppover. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg