TordH Skrevet Juli 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2013 Hei, noen som vet hvordan pærer på ebay som er godkjente? tenker da på led pærer som fungerer som nær og fjernlys! Takk på forhold! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2013 Om det er lovlig eller ikke så tror jeg at du vil ende opp med dårligere lys. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2013 Dårlig lys er vel feil ord. Elendig / null opplyst vei er vel bedre å bruke :) Men link gjerne til LED pæra du har lyst til å prøve :) Vet bare at de LED pærene jeg har brukt i grøftelysene på bilen har vært dårlige. Og jeg har prøvd flere typer Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2013 Bedre og montere ekstralys i stedet om det er bedre lys du vil ha Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TordH Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2013 Har sett litt på disse: Universal Car Auto H4 1800Lm 50W CREE LED Headlight Head Lamp H L Beam White | eBay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2013 Sånt sett har ikke jeg prøvd enda, så prøv det gjerne for oss og fortell oss hvordan det ble ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Juli 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2013 Har ikke e-merking tror jeg og da er di i alle fall ulovelige på veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2013 Har ikke e-merking tror jeg og da er di i alle fall ulovelige på veien. Alt annet enn det lykta er bygd for er ulovlig. Lykta er godkjent med halogen pære (et eksempel), setter du noe annet i lykta så stemmer ikke det med "godkjenninga" av lykta. Og da vil det bli ulovlig. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg