Gå til innhold

Ser på Audi a4 2002 1.9tdi - Noe å satse på?

Ranger emnet


E30michael

Anbefalte innlegg

Om du er redd for chippa biler og biler som er kjørt hardt så burde du finne en helt original bil. Ikke ferdig stylet biler med store dekk +++ Større sjans for at de er kjørt litt hardere enn de helt originale.

 

Hva er høy kmstand? Min 1.9TDI har rullet 330 nå :) Går fint enda den :)

Endret av TKarlsen

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er redd for chippa biler og biler som er kjørt hardt så burde du finne en helt original bil. Ikke ferdig stylet biler med store dekk +++ Større sjans for at de er kjørt litt hardere enn de helt originale.

 

Hva er høy kmstand? Min 1.9TDI har rullet 330 nå :) Går fint enda den :)

 

Nu har det sæij at æ ikke er redd for chipped bilder å færdi styled ungdomsbiler å vet di er kjørt hardere en orginale bilder eid av voksne folk.

 

Men jeg ville vite hva noen har og si om denne biln, å er det noe større minus med at den er chippet. Noe som ryker fortere, motorn havari. Om det er noe jeg må se etter på disse bilene.

 

står noe om vibrering i svinghjulet på den etter chipping, er det normal? KAN det være noe annet etc.

Hørt rykter om noen audier må bytte kamaksling etter vær 50 000km..

Er motorn sterke på 1.9tdi? 2002modeller.

 

263 000km er høyt.. men merkes det på disse bilan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 04 A4 er gått 261.000 nå, starter på 1.5 omdreining selv i - 25 på vinteren. Råsterk er den også. 130 hk og 310 nm.

 

Har aldri hatt problemer annet enn 2 som har vært min egen feil, ene var hjemmelagd klips til ventil på dieselfilter som løsna, og bilen sugde falskluft, og andre var at jeg slo nedpå og knust bunnpanna.

 

Ellers er min erfaring at dette er driftssikre og pålitelige motorer. Hadde ikke tenkt mye på km.stand, men heller på vedlikehold. Selv skifter jeg olje og filter hver 10.000 km :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår