tommybr Skrevet Juli 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2013 Hei hei Har bare ett lite spørsmål. Lurer på om det er lov å ta vekk vinduet i veggen som skiller av varerommet i caddyen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inkhuldra Skrevet August 27, 2013 Rapporter Share Skrevet August 27, 2013 Jeg har latt meg fortelle at det må være en form for sikkerhet mot at gjenstander i varerommet kapper hue' av deg hvis du kræsjer. Det skal være mulig å bytte vinduet med et gitter, men jeg vet ikke hvordan reglene er for dette. Jeg vurderer å gjøre det selv, nemlig. Men det kan jo bli dyrt hvis det er allverdens regler og forskrifter for hvordan det skal gjøres rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet September 3, 2013 Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 Rett å slett NEI. Du må har lukket mellom kupe og bagasje. Gitter kan funke, men må vara noe kraftigt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Oktober 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Jeg fikk 1-er feil på eu-godkjenninga fordi jeg ikke hadde vindu. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet November 10, 2013 Rapporter Share Skrevet November 10, 2013 Spurte biltilsynet om det for noen år siden, og fikk et klart nei. Det var ikke lov å lage en en luke du kunne åpne og lukke heller, det måtte være helt fast vegg. Tror ikke det var lov med gitter heller. Det ble diskutert om det var lovlig bore noen luftehull, men det tvilte de på. Litt rart, for i andre varebiler er der jo gitter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet November 11, 2013 Rapporter Share Skrevet November 11, 2013 se på navara eller hilux dobbelcabiner, Er dem tatt ny inn til norge og skilleveggen i hytta er tatt bort/ikke montert før skilter er kommet på så er det greit. men ikke fan om du får lovt til å fjerne veggen vist den først er satt inn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg