Askulf Skrevet Juli 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2013 Hei. Varsellampe for gåen pære lyste i dag, og mfd sa check daylight lamp eller noe sånt. Det viste seg at venstre tåkelys/kjørelys ikke funket, men pæra begynte å lyse da jeg knipset på lykteglasset. (Jeg måtte skru av og på tenninga for å få bort varselet.) Hva kan være feil? Såvidt jeg kan se er det en vanlig glødetråd i pæra, og den kan vel ikke plutselig begynne å virke igjen? Så da lurer jeg på om det er en dårlig kontakt en plass, og hva jeg kan gjøre for å unngå dette framover? Mvh Edit: octavia 2010 Siter 03A6, 10Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2013 Først og fremst, skjekk at pæra sitter ordentlig og ledningene til pæra er hele og ikke irra istykker. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2013 Det var en tid i min Skodas liv da jeg måtte bytte pærer 2-3 ggr/mån. Ledningene på bakstykket av "holdern" var brennt i stykker og kortsløt pæra hele tiden. Fikk byttet disse på garanti hos min lokale Skodapusher. Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjåføren Skrevet Juli 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2013 Det kan være så enkelt at det er pæra som er i ferd med å takke for seg. Når glødetråden er i ferd med å brenne av, så kan den få kontakt igjen med litt bevegelse slik at pæra midlertidig lyser igjen. Og ja, feilmeldingen forsvinner når tenningen slås på neste gang. Siter 2015 Skoda Octavia 1,8 TSI DSG 4x4 1971 VW Boble 1302 (godbilen en fin sommerkveld) 2000 Honda HR-V 1,6 (godbilen til kona) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg