Hella1983 Skrevet Juli 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2013 Starteren klarer bare så vidt å dra rundt motoren, Akkurat som det er for høy komp. Når jeg tar ut pluggene (fjerner komp) så går den lett som bare det. Hva kan dette skyldes og hva gjør jeg? Prøvd 3 forskjellige startere og har nytt fulladet batteri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2013 dårlige ledninger fra batteri til starter kansje? for stort strømtap eneste jeg kan komme på er det siden du har bytta starter. for hadde tenkt og si at det kansje kunne være opprusta starter :) siden den sviver bra uten at plugga er i. så betyr det jo at motor ikke sitter. da står man jo bare igjen med starter/strømtilførsel Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomLura Skrevet September 7, 2013 Rapporter Share Skrevet September 7, 2013 bytt ledningene fra dynamo til starter og opp til + på batteriet og sjekk at jordinga har god kontakt! hadde samme problem med min mangla 1,5 volt :) Siter vw golf 1 cab 1.8 gti 1987 Audi coupe 2.6 v6 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg