Gå til innhold

Hella1983

Bruker
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Hella1983

  • Bursdag 06/30/1983

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Golf mk2, styrketrening, pistolskyting, motorsykkel
  • Modell (eks S4)
    Mk2 GTI
  • Biltype (eks Audi)
    Volkswagen
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Yrke eller sivil status
    Gift
  • Motor (eks 1.6)
    1.8 gti 8v
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Opprinnelig GL, men med 1,8 gti 8v motor
  • Fylke
    Buskerud

Contact Methods

  • Bosted
    Hønefoss

Hella1983's Achievements

  1. Starteren klarer bare så vidt å dra rundt motoren, Akkurat som det er for høy komp. Når jeg tar ut pluggene (fjerner komp) så går den lett som bare det. Hva kan dette skyldes og hva gjør jeg? Prøvd 3 forskjellige startere og har nytt fulladet batteri.
  2. Ok hva kan dette komme av og hva gjør jeg med dette?
  3. Etter å ha studert litt nærmere så ser det ikke ut som bensin. Ikke ren bensin i hvert fall det er mer som utvannet olje. Kan det komme noe gjennom utåndingsslangen fra toppen til luftfilteret?
  4. Det kan det ikke være. Jeg vet det var 2 shims på den. (Mistet den ene) de som sitter igjen er 1mm
  5. Jeg kinner og kinner, og den kommer til liksom mer og mer. Akkurat som den tenner mer og mer og til slutt så starter den, men stopper igjen med en gang. Noen ganger kan jeg ruse den noen ganger før den stopper. Det kommer såppass mye bensin i innsuget at det renner ned igjen til luftfilteret. (se bilde) jeg har prøvd meg litt frem med shims på trykkregulatoren og når jeg tar bort den ene shimsen/mindre trykk så virker det som problemet med for mye bensin blir borte/blir bedre. Men motoren oppfører seg på samme måte fordet! Noen Som kan hjelpe? [ATTACH]36116[/ATTACH]
  6. gidder en eller annen å ta ut trykkregulatoren i sin kjet og måle tykkelsen på de to shimsene som sitter på den med et skyvelær. [ATTACH]36112[/ATTACH][ATTACH]36113[/ATTACH]
  7. Mange takk for hjelpen! Hva med oppstart, pumpa vil vel ikke starte før hallgiveren sender signal?
  8. Det forklarte en del. For jeg har rele med 4 pinner. Ce2 sikringsboks. 1990 mod gl bil men 1985 eller 1986 mod gti motor. Med andre ord må jeg få tak i den andre typen rele. Men hvis relet kun går på hall signalene vil vel ikke pumpa gå 1s ved tenning på? Kun når motor går rundt?
  9. Pumperelet er i orden det. Problemet er jo at det er ikke noe ecu på gammal k-jet kun tenningsmodul. En sånn en Ignition Modules Audi/ Vw 211905351a 211905351b 211905351d Bmw 12141224419 12141244089 12141244191 12141244226 12141244477 12141244481 Bosch 022160000, OEM Number Audi/ Vw 211905351a 211905351b 211905351d Bmw 12141 - Shaoxing Bo Yi Auto Parts Co., Lt
  10. Jeg har satt inn gti 8v motor i en 1990 GL. Den fungerer greit, MEN hvordan skal pumpa kobbles for at den skal stoppe når motoren ikke går? Nå starter pumpa automatisk når jeg setter på tenninga!
  11. Er det noen som vet hvor i norge jeg kan få kjøpt bensinpumpe hus, bensinpumpe og akkumulator til gti?
  12. Ønsker å kjøpe komplett bensinpumpehus med pumpe og akkumulator til ca 87 mod gti. Det spiller ingen rolle om den kommer fra 16v eller 8v da disse er like.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår