Kimjor Skrevet Juli 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2013 Hei, har en VW polo 96mod. Det som er problemet er at jeg mister motorkraft i oppover bakker.. kan gi full gass men får ingen respons før jeg girer ned eller kommer på flat vei.. Er det noen som har ideer til hva problemet kan vær? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2013 (endret) Ta en diagnose og se hva den hoster ut. Endret Juli 16, 2013 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hrpaulsen Skrevet April 13, 2014 Rapporter Share Skrevet April 13, 2014 Ta en diagnose og se hva den hoster ut. sliter med det samme problemet selv nå, men hva mener du når du sier dette? er det enkelt og kan jeg som ikke er så flink få til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 13, 2014 Rapporter Share Skrevet April 13, 2014 Er en maskin du kobler til en kontakt på bilen. Her kan man lese ut diverse feilkoder. http://www.bilforumet.no/topic/291109-problemer-med-bilen-trenger-du-diagnose/ Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg