Raymand Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Og da lurer jeg på om hva jeg må bytte, det som står i bilen nå er en 2,0i som drikker olje. Og kunne ikke si nei takk til den motoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 A eller B? Uansett, forbered deg på myyyye jobb. Har du kun motor ville jeg glemt det med en gang Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 er den b det fulgte med alt som sitter på motor og hjerne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Da bør den i såfall være strøken. Det er myyye jobb, stort sett alt må byttes. Eneste du slipper å røre er interiøret og selve karosseriet. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 ok har sagt i fra meg motor nå.. Men et annet spm og det er hvor får man tak i turbo manifoild til en 2,0l ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Det er likegreit å skaffe seg en c20let eller z20let motor. Ellers så tror jeg at eksosmanifold fra z20let passer, da det er omtrent samme motoren. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 har sett litt og det motorene er jo så sinsykt dyre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 har sett litt og det motorene er jo så sinsykt dyre...Det blir garantert ikke billigere å bygge selv, og resultatet blir heller ikke det samme Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 syns det er drøyt å må ponge ut over 20 k kor en motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Får c20let fra 10k og oppover. Skal du bygge turbo på en ecotech sjøl kommer du garantert ikke under den summen. Samt att sprutet på x20xev feks funker svært dårlig i kombinasjon med turbo. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg