amazon1967 Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2013 Pratet med forring eier han hadde bestilt helt ny komplett topp så tviler på der er løfterne her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 2, 2013 Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 Synes det høres ut som tenningsbank så jeg ville nu fått sjekket at den er rett.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3011 Skrevet August 8, 2013 Rapporter Share Skrevet August 8, 2013 Kan vær en dyse som henger. prøv å løsne et å et dyserør forsiktig mens den går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet August 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2013 Løsnet et og et rør nå åpnet litt så begynten den og fuske samme på alle fire:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audii100CC Skrevet August 20, 2013 Rapporter Share Skrevet August 20, 2013 Hadde samme på min bil. Kort fortalt, Registerhopp, ventilløfter 3 og 4 løftet ikke, ergo bang. Ny motor, går 2 dager, registerhopp, MASSE feilkoder. (N75, N108, EGR, LMS og bremsepedal) Sjekk da følgende i RETT rekkefølge: - Register - Sikring ved hjerne på bilen. (15a stikksikkring) - Sjekk dieselpumpetrykk Lykke til ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet August 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2013 Da bilen din var sånn gikk den helt bra ikke noe annet enn den bankelyden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audii100CC Skrevet August 20, 2013 Rapporter Share Skrevet August 20, 2013 Da bilen din var sånn gikk den helt bra ikke noe annet enn denbankelyden? 0 drag, mye bråk.. Å ta forbikjøringer tok ca evigheter.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet August 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2013 Ok for min går 100% men bare bråker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audii100CC Skrevet August 21, 2013 Rapporter Share Skrevet August 21, 2013 Ok for min går 100% men bare bråker ville ha skiftet ventilløftere! Får du kjøpt på bildeler.no for en billig penge, komplett kit! Så tar du registersjekk i samma omgang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg