atlegb Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Hei, vi har en Avensis T22 med delt radio/CD. Denne har havarert og jeg må bytte den ut. Det merkelige er at jeg ikke klarer å finne noen ramme som passer for ombygging til vanlig DIN-størrelse. Noen som har byttet ut denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Elutstyr.no - Nettbutikk og butikk for hifi og bilstereo - ACV Toyota radioadapter Celica, Avensis, Yaris Verso, MR2 - Bilmerkespesifikke adaptere - Adaptere - Bilstereo og batteri Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlegb Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Jeg har prøvd en slik - den er både for smal og for lav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet Juli 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2013 Jeg vil anbefale deg å kjøpe en brukt originalradio, f.eks. her: Radio med cd til Toyota Avensis 1998-02 - NBF Bildeler. Jeg har også sett etter adapter, og har ikke funnet noen som har noe positivt å si om dem. Med originalradio vil du også beholde klokken og utetermometeret, noe som kan være nyttig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 21, 2013 Rapporter Share Skrevet August 21, 2013 (endret) Eksisterer ingen monteringsramme til disse bilene dessverre... Men det lar seg gjøre å montere både 1din og 2din spiller med litt modifisering :) Å kjøpe brukt spiller som er over 10-12 år gammel er vel ikke det smarteste man kan gjøre da.... Eller hur? :) Endret August 21, 2013 av @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg