Gå til innhold

Støtdempere og noe galt med håndbrekk

Ranger emnet


Liz1979

Anbefalte innlegg

Etter å ha gjort en hel masse jobb, ble dessverre ikke bilen eu godkjent. Volvo 850 97 mod.

Jeg må bytte støtdempere bak, Dette har jeg aldri gjort før. Når jeg kikker under ser det ikke så vanskelig ut. Noen tips?

På kontrollseddelen står det også : punkt 1.2.3 : Forskjell i bremsekraft større enn 50 % av høyeste verdi. Jeg fikk og opplyst at det hadde med håndbrekket å gjøre. Aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg merker ikke noe galt med håndbrekket. Han som gjorde kontrollen sa at det kanskje var nok å stramme wiren, eller bare smøre. noen tips?

Endret av Liz1979
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår