FaanKoNais Skrevet Juni 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2013 Hei! :) har en 94 mod mercedes c180 esprit som nylig kom ifra verksted med ny clutch, men nå må jeg ta bakkestart på den for å i det hele tatt få starta, og lurer litt på om det kan væra no feil med tenninga? for når jeg vrir på tenninga og skal starte er det null respons.. noen som har vært borti problemet før, eller vet hva det kan væra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juni 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2013 Verkstedet har sikkert ikke satt på/skrudd fast strømkabelen på starteren ifm clutchbytte. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hypnagogia Skrevet Juni 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2013 Kaster meg på TL3518 her. Men husk på at dersom bilen var slik når du hentet den på verksted så er dette en reklamasjonssak - dersom du ikke selv kan/ønsker løse feilen kan du fremme krav om at verkstedet utbedrer feilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2013 Var den slik med en gang du henta da? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2013 Tenningfeil er det neppe, ettersom det involverer tenningsystemet. Men det kan jo være startsperrer, tenningsbryter, startmotor, defekte/løse kabler. Jeg ville startet med å sjekke ledningene til startmotor og hovedjording til motor. Hvordan fikk du hentet bilen? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg