thepizzatree Skrevet Juni 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2013 Hei. Har sett litt bilder på nett der folk har byttet ut det kjedelige dashbordet i bilen og konvertert til et moderne Bakgrunnsbelyst LED Speedometer og Turtallsmåler. Det jeg lurer på er hvor får jeg kjøpt sånne sett og hvordan installer jeg det. På forhånd takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2013 Plasmaskiver du tenker på? Tror du får kjøpt det på ebay, søk på plasma gauges, plasma instrument eller lignende... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thepizzatree Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2013 Takk, var akkurat det jeg så etter ^^ Men er det vanskelig å gjøre selv. Det som bekymrer meg er hvis jeg må av med rattet og airbagen, har hatt et uhell allerede der jeg fikk en airbag i trynet XD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Juni 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2013 Her er fra tysklan,husk og sjekke nøye att de passer din bil.er forskjelige til diesel og bensin må sjekker turteller og spedometer hvor mange rpm/kmh de viser på max og samenligme med info på nettside da de selger flere typer. Er to farger her svart og hvite Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg