KennethA Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Noen som har noen tegninger eller mål på basskasse som sklir rett inn i en Audi 100? Er sånn mongo platå innerst som ødelegger mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Hei har du Avant eller sedan?? Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Jeg har sedan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Nå har jeg en A6 avant, er ikke sikker men kan bensintanken din (i metall) være mellom seteryggen og bagasjerommet tro?? Uansett, hvorfor ikke bare kaste vekk reservehjulet og lage kassen nedi der? Eventuelt lag en porta kasse som intill seteryggen med et bassrefleksrør gjennom hattehylla. Sikkert mange som grynter på nesa av det, men alt kommer helt ann på hvilken type bass DU liker og hvilket element du har. Jeg har støpt en kasse ned i reservehjulbrønnen på min audi slik at jeg bruker minst mulig plass, dette fungerer helt utmerket. Kassen er forøvrig lukket! Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Høres ut som en bra ide. Skal sjekke hva jeg kan få til. Takk for alle tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 hvor stor en kasse skal være er idividuelt for hvert element, så du må nesten regne deg fram til det. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Lykke til, jeg har plukket ned hele Audien min for å bygge opp komplett navi, skjermer, playstation ++++++++, fy faen for en jobb. Men, du verden hvor morsomt det blir når det er ferdig. Et godt tips er at du tar deg god tid og legg alle kabler og lignende under teppet ordentlig. Ikke slurv med dette, du vil ikke angre på det. I Audien er det også god plass under baksetet til kontrollbokser, og annet stasj. Husk og ta mange bilder for dokumentasjon, kjekt å ha dersom du møter på noen bilstereo-treff. Regner med å se deg på Emma arrangementene!! Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg