offpist Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Suksess. 3MM spacere fremme ble akkurat nok til å gi klaring for brems og understell. Så 20X10 ET42 går akkurat. (ET45 MED 3mm spacere) Neste blir å få på noen gode dekk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offpist Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Vinterbilde fra Valdres, der vi har campingvognen om vinteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offpist Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2014 offpist, 30 Jul 2013 - 18:57, skrev: Fap-fap-fap Det nærmer seg til for EU kontroll. Noe sier meg de kommer til å reagere på de store bremsene... ? Har virkelig ikke lyst til å sette tilbake OEM bremser bare for visning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offpist Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2014 De sa ikke noe på bremsene på EU kontrollen, men Bilstein coilover`ne må registreres i vognkortet. Og det visste jeg jo egentlig, så var forberedt på at det ville bli anmerket. 4 hjulskontroll neste uke, og TUV papirene i hanskerommet så det burde gå bra. Har også booket den inn for omlakkering av begge fram skjermene.. Steinsprut inne i skjermbuene har ført til overflaterust som har fått jobbe seg videre under lakken. Fikk også nye 255/30-20 dekk inn døren her i går. Så da blir det omlegging til Vossen felger før helgen kanskje. Jeg har også kjøpt en Nissan Leaf, som jeg nå bruker til pendlebil inn til sentrum. Allerede fått på den 18" felger.. og eneste Leaf i Norge med senkesett? ;) Fikk tak i senkefjærer fra Japan.. ikke TUV godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offpist Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2014 Jesper1201 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2014 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offpist Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2014 Takk. Veldig lettet at det passet, og ikke subber noen plass. Skal justere ned Coilover`ne litt til.. kanskje 2 cm Calipperne bak og navet på bremseskiven må sandblåses og lakkeres sort. Så en real vask og polering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offpist Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TriumphSpitfire Skrevet April 9, 2014 Rapporter Share Skrevet April 9, 2014 HeiFet bil.. :-)Har to spørsmål til deg.Hvor fornøyd er du med Biltema oljen du brukte?Forsvant mye av diesel klakkringen?Og hvor har du kjøpt baklysene dine? Hva kostet dem? Siter Christian 2010 A4 Allroad 2,0 tdi 1984 Rolls Royce Silver Spirit 1969 Triumph Spitfire MK3 1971 Triumph GT6 Tidligere: 2008 BMW 520 da - 2004 A4 Q Avant 1,9 tdi -1996 A6 2,6 Q Avant - 1994 A6 2,6 Avant- 1986 BMW 318i - 1992 Opel Calibra -1986 Mazda B2000 pickup - 1982 Mazda E2000 varebil -1969 VW 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offpist Skrevet April 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2014 Oljen fungerer tilsynelatende bra, den bruker minimalt med olje og jeg har egentlig aldri vært særlig plaget med diesel klakke lyder. Jeg kjøpte baklyktene helt nye fra en kar i Polen, betalte 6000 kr ferdig montert. PM meg om du vil ha kontakt info, men tror ikke han driver så mye med dette lengre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offpist Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2014 Vurderer å selge bilen, komplett med alt utstyr og felger. Ta kontakt om du er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offpist Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2014 Ligger på finn.no nå. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50235769 Påkostet nesten 100 000 kr i fjor. Colovers, eksos, felger, clutch, register, ACC, baklyter, omlakkering+++ Lite brukt da jeg også har kjøpt el-bil som jeg bruker i det daglige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offpist Skrevet August 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2014 Lite respons.. Hva mener folket.. For høy pris? For høy km stand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 3, 2014 Rapporter Share Skrevet August 3, 2014 Det er vel en kombinasjon tenker jeg, selv om jeg ikke syns prisen er avskrekkende. Folk setter pris og km-stand opp mot hverandre og sammenligner med andre biler, det betyr stort sett lite at det er mye godsaker på bilen, som i ditt tilfelle.Det er også kjøpers marked i dag, så eneste måten å bli kvitt en bil kjapt på er å prise den uhyggelig lavt.Lykke til videre med salget Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offpist Skrevet August 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2014 For meg betydde godsakene alt, og km stand ikke så mye. B8, 2.0 TDI er jo kjent for å være biler med lite feil, selv med høy km. Det er en flott bil, så det skjærer litt i hjertet å selge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg