[TT] Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Ikke at det iriterer meg såååå me men det hadde vært (og sett) mye bedre ut om alle linkene åpna seg i samme vind.. som man f.eks trykker på 'wolksvagen' foorumet så åpner det seg IKKE i nytt vindu. Til webmaster: sett target='_main' (eller hva du kaller viduet) IKKE target='_new' Siter . Hilsen Truls. O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++ x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 "Word" Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 alt åpner seg i samme vindu her sånn egentlig... mulig pga nettlesern da?! opera rulz azz Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Jeg bruker nå opera og her åpnes alt i samme vindu og det gjorde det tidligere i iexplorer oxo. Men når jeg er på portalen og trykker på et av foruma så åpnes det et nytt vindu, kanskje det du tenkte på. Men jeg bruker forumet akkurat som før jeg. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Trykk på Bilforumet.net logoen og bruk forumet som før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg