fagerdal94 Skrevet Mai 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2013 Har en passat 3bg der bremsene nesten nettopp var byttet da jeg kjøpte den (januar) men nå er det begynt å bli ulelyd i de når jeg bremser. Tror jeg har kast i skivene siden der rister litt når jeg bremser, og det uler eller piper litt når jeg bremser og klossene treffer akkurat over der det er kast. Lyden høres nesten ut som ei gummiforing som blir utsatt for litt belastning. Er en god del bremsebelegg igjen på klossene, så noen som har noen forslag til hva det kan være? MVH Fagerdal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrisian Skrevet Mai 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2013 Var både skive og klossane bytta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fagerdal94 Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Jepp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Siden du har kast i skiven(e), henger bremsene dine slik at de(n) går varm(e)? Eller har du slark i hjuloppheng som forplanter seg ved kast i skiver? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg