gutt78 Skrevet Mai 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2013 Hei, Takluken har åpnet seg i utide, den måtte til slutt avkobles under panelet og sveises inn manuelt siden den ikke ville inn igjen med bryteren. Er det rele som styrer livet til denne? Bilen har også el.vindu, men disse har aldri feilet/gått ned i utide. Vet det finnes felles rele for dette, men siden kun takluke tuller...så må det være noe der. :thanks Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard19 Skrevet Mai 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2013 Sikkert samme problemet jeg har hatt.. Det med at takluka plutselig åpner seg i det jeg starter bilen. Men min går opp i bakant også hendte det at den faktisk gikk ned igjen rett etterpå. Tipper dette er brytern som driver å tuller :) jeg koblet av denne i vinter for og unngå at dette sku skje når det lå masse snø på taket. Men har ikke hatt det problemet med at jeg ikke har fått igjen takluka ved å bruke brytern. Men som sagt prøv å skift ut brytern.. Hei, Takluken har åpnet seg i utide, den måtte til slutt avkobles under panelet og sveises inn manuelt siden den ikke ville inn igjen med bryteren. Er det rele som styrer livet til denne? Bilen har også el.vindu, men disse har aldri feilet/gått ned i utide. Vet det finnes felles rele for dette, men siden kun takluke tuller...så må det være noe der. :thanks Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2013 Ok. Få tak et brukt panel med bryter å teste :) Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2013 Har forstått at bryteren er et potmeter som man vrir på; ikke funnet noen på opphuggersidene som bruktbildeler.com nbf etc. vegard19: kjøpte du ny på møller? Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 New Audi VW 100 A6 A8 Genuine Factory Sunroof Switch Potentiometer 895959613 | eBay Fra kr. 133,- og oppover --> Bildelsbasen.se - Nye og brukte bildeler Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Mai 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 Kan tilby en helt ny og original til 550kr, må bestilles og det tar ca 2 uker, så det passer kanskje ikke så bra. :) Hvis du er interessert, send meg en PM. Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard19 Skrevet Juni 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2013 gutt78: Jeg har ikke handlet meg noe ny enda. Etter jeg koblet den på en stund tilbake så har den faktisk fungert uten problemer :) men om det oppstår igjen så får jeg nok skifte den ut. Quattro73: Kanskje du vet om det er mulig å få tak i hele det panelet på ebay? har prøvd å søkt uten hell. Eller om noen andre vet så si gjerne ifra :) Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2013 Takk for svar...:)! Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2013 Koblet til igjen bryteren for å sjekke, da virket den. Men legger merke til en ting mekanisk: når luken tiltes så er det to små stenger med hake i endene. Her er begge knekt rett av hos meg. Men disse skal holde igjen/styre luken når den tiltes. Noen her som har/kan ta bilde av hvordan disse skal stå når den er tiltet? Legger ved bilde fra albumet: [ATTACH]38898[/ATTACH] Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg