fagerdal94 Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Kjøpte meg en Passat i slutten av januar, og det ble sagt at denne var chippa fra 131hk til ca. 170hk. Syns egentlig denne er ganske slapp for og være 170hk, uten og hatt dieselbil før.. Kansje litt forskjell og gå fra 220 bensinhk til 170 dieselhk.. Men uannsett, er det noe jeg kan gjøre for og få den sprekere? justere dieselpumpe eller ladetrykk eller noe? Ble sagt at den var chippet med data eller noe sånt, er det noen måte jeg kan finne ut om den er chippet eller ikke? MVH Fagerdal94 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Få tak i andre dyser :) Men om din 170hk TDI er slapp, så er det noe galt med den. For 170hk TDI skal jo sparke godt fra. Men spørs jo hva du er vant med. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Er nok noe feil med f.eks ladetrykk, da 130hestern med chip skal sparke godt. På 170hk er turboen maksa, så den må byttes. Clutchen og svinghjulet tåler ikke mer. Dysene kan med fordel byttes, disse pumpedyseelementene er svindyre. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizmo Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Her er en som er chippet. Gir et inntrykk av hva du kan forvente. Siter http://www.kontrastforum.org Et allsidig forum (uten bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fagerdal94 Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Tror ikke min går like godt som det der Gizmo.. Begynner og lure på at min rett og slett ikke er chippet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Tror ikke min går like godt som det der Gizmo..Begynner og lure på at min rett og slett ikke er chippet... ja, du sier jo det selv egentlig :) og det ble sagt at denne var chippa fra 131hk til ca. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fagerdal94 Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Ingen måter og finne ut hvor mange HK passaten min er som den står nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Bremse den i benk eller med f.eks. GTech-Pro, får da opp effekten på hjulene. GTech Pro kan brukes i hvilken som helst bil og er temmelig nøyaktig. Har en GTech Pro RR du kan få kjøpe om ønskelig. Er sprell ny og aldri blitt brukt, alle kabler og SW (PASS) er med, leveres i original eske, kr 700 + frakt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fagerdal94 Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2013 fikk bekrefta av to som har samme bilen, bare orginal om at min var chippa! så da var det ute av verden! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg