4pekatt Skrevet Mai 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Hei! Jeg er midt i en garasjeøkt her nå, og trenger "eksperthjelp". Jeg legger ved 3 bilder av bremseskoene før de kom av, og en haug med bilder av de jeg skal sette inn. Dette blir tidenes værst strukturerte tråd, jeg bare trenger "on the fly" hjelp :-) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 (endret) Det ser bra ut dette. Hva er det du trenger hjelp med da? Ser ut som det har vært litt lekkasje av bremseveske. Skikkelig rengjøring før montering, og bytte av bremsesylinder nødvendig. Om du ønsker kan du sjekke dine bilder mot mot en rikt illustrert guide her: Golf/Jetta Rear Drum Brake DIY -- Endret Mai 10, 2013 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Jeg visste ikke om det så rett ut.. :-) Takk for at du bekreftet det ;-) Det er sylinderen som lekker - vi har nettopp bøyet nytt bremserør, så nå skal ny bremsesylinder på plass! :-) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Som Bwana bekrefter, ser bra ut. Men håper inderlig du skal skifte hjullageret, om ikke vil det nok ikke vare lenge når det er kommet møkk i greasen. Lageret skal forresten sitte i trommelen med tetningen banket fast, ikke på akselen med tetningen løst bak ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Lageret er renset og greaset opp igjen :-) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Det er bra :) Om du lar det følge med trommelen ut så unngår du at det blir møkkete ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Glemte det av.. ;-) men, som du anbefalte i en tidligere tråd, fikk jeg all møkka ut :-) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg