Sindre S Skrevet Mai 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Jeg har kjøpt en 1999 Audi A6 2.5tdi quattro, bilen ble bruktimportert fra tyskland i 2003. Så det jeg lurer på er om bilen har ESP og/eller ASR. Bilen har ikke en bryter i dashbordet merket med ASR, slik min forige A6 C5 med framhjulstrekk hadde. Når jeg vrir om tenninga i bilen ser jeg heller ikke noe varsel-lys til antispinn. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Da virker det ut som den ikke har,prøv og spinne litt spinner den har du ikke. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 Jeg fant ut av det, bilen har ikke ASR eller ESP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg