Quattroweee Skrevet Mai 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Skal ha ny motor i min audi 100 quattro, men vet ikke hvilken jeg burde ha.. Har rett og slett ingen peiling på hva som passer osv så trenger litt hjelp :p skal jo ha litt hk så tenkte litt på s4 2,2 turbo, får jeg godkjent dette? passer det på motorfestene osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 Alt går, men det vil koste og ikke minst gi deg timer med hodebry. 200 med samme karosseri (C3) ble levert med 3B-motor, altså samme som står i 1991 Audi S2 med 220 hk. Med chip har denne 270 hk. Men nå vet vi ikke hvilken Audi 100 du har, det skriver du ingenting om, men siden du har postet under C1-C3 så er det mellom 1968 og 1991-modell. Ei heller skriver du hvilken motor du har i dag, Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg