Vrsix Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Hei! Jeg har kjøpt meg en Golf vr6 me rust i dempertårnet, og jeg planlegger og fikse det! eg Slæng ut et bilde så dokker får se, også ska eg sei ka eg ska gjøre med det, så kan dokk si ka dokker meine om det:) 1. Jeg skal først demontere på den sia det er rust. 2. så skal jeg slipe reint 3. så tenker jeg å skjære ut det som er rust og det rusta har angrepet 4. så sveiser jeg nytt materiall der eg har skjært ut 5. slipe ned sveis 6. sparkle over det og pusse ned sparkle etterpå 7. så grunne og lakke det. Syns dere det hørtes greit ut ?? Takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 26, 2013 Rapporter Share Skrevet April 26, 2013 Høres greit nok ut det, men ikke lett å se alvorligheten av rust på bildet ditt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nct-norge Skrevet Mai 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2013 På punkt nr. 7 på "to do-listen" din så ville jeg nok vurdert om det kan være lurt å benytte en form for rustbehandling. På denne måten så slipper du å få ny rust i dempertårnet. Ellers ser det ut som en god plan! Lykke til :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soerheim Skrevet Mai 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2013 Ideelt sett så skulle du hatt på en tynn syregrunning før du legger på sparkel. Vanlig prosedyre på utsatte biler og områder (Veteran og slikt). Lykke til ! :) Siter Den som har begge beina på jorda, står stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mai 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2013 Ideelt sett så skulle du hatt på en tynn syregrunning før du legger på sparkel. Vanlig prosedyre på utsatte biler og områder (Veteran og slikt). Lykke til ! :) Da må han passe på at han får tak i en syregrunning som det kan sparkles på. Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg