bjrnrb Skrevet April 19, 2013 Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 Heisann. Kjøpte meg en 77-mod Polo 1.1 3-dørs her om dagen. Senkesett m/dempere VW Polo/Derby 86C 8/74-7/94 60mm Passer dette senkesettet? Lurer også på om 60/60 er gunstig senk på bilen min? Hvilke felger kan jeg få på? 15x7-8"? ThX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2013 Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 Parts & Retards er de du burde spørre om slikt, men prisen på det settet ditt var veldig fin da. Når man leser teksten der så skal det vel passe. Hvor mye bilen bør senkes er smak og behag. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjrnrb Skrevet April 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2013 Takker for svar, leser at 60/40 er mer passende :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg