KIRK Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Lurer på om noen har erfaringer med denne butikken? Jeg bestilte noe småpell fra Transmedia på søndag, betalte og fikk bekreftelse mandag morgen at betalingen var mottatt, og at ordren var "under behandling". Men slik har det stått nå i 4 dager. Har ikke fått noe info om at varen skal være utsolgt. Har prøvd å ringe noen ganger, men ingen svarer. Gjorde også et kjapt søk på google etter butikken, og der kom det opp litt av hvert av erfaringer. Beklager om denne er feilposta, men fant ikke noen bedre plass å poste den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Stort sett gode erfaringer, men ting kan av og til ta litt tid. Er vel en bigeskjeft som håndteres på kveld/fritid. Derfor ikke så greit med telefonkontakt. Email blir oftest besvart etter hvert. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet April 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Litt av innlegget mangla visst, av en eller annen grunn. Men her er det; Grunnen til at jeg lurer er at faktisk alle andre steder jeg har handla har varene blitt sendt samme dag som betalingen er godkjent, om det har tatt litt tid har jeg hvertfall blitt informert om det, eller fått vite på forhånd at varen er utsolgt etc. Men ja, da var det litt mer forståelig at man ikke er tilgjengelig på tlf hele tida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Transmedia er vel et enmannsforetak hvis jeg ikke tar feil, og det er desverre slik at det tar litt tid noen ganger, men det ordner seg garantert snart, og du trenger ikke være redd for å ikke få varene dine. Jeg har alltid fått det jeg skal ha, og den karen sitter på veldig mye info om alt mulig innen ting og tang til bilstereo til så og si alle typer bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Har handla der ett par ganger, og eg tror nok du kan slappe av, du får nok varene, men for meg tok det også i overkant med tid siste gangen. Han er jo her på forumet, så det går sikkert an å spørje han. Hadde ikkje vært redd for å handle der for å si det slik. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krekar Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 bestilte der,avsluttet ordren før jeg fikk varen. bestiller på nett etter at han har mottatt bestilling fra deg. ikke bra når det står at varen er på lager,kan jo like gjerne bestille fra utlandet selv da. da slipper man et ledd som skal tjene penger også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet April 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 Okeeei, kommer garantert aldri til å bestille en dritt derfra mer. Greit nok at han er treig, men når det i tillegg er helt KUL UMULIG å få tak i typen og få ei forklaring på hvorfor det tar så jævla lang tid skremmer han jo vekk kunder. Har prøvd å ringe X ganger i dag også, uten å komme gjennom så får bare sende en mail og melde avbestilling, og heller få tak i det jeg trenger et anna sted. Man kan ikke drive butikk, og så isolere seg helt mot kunder :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 19, 2013 Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 Les hva som står helt øverst på siden hannes! "Fortsatt begrenset telefonsupport pga. sykdom" Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet April 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2013 Da skal jeg heller ned på kne og unnskylde når jeg får svar. Tviler på han har så mye uleste e-poster at det tar 3 dager å svare på alt :( Får bare håpe jeg hører noe snart da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Har ikje svart meg på mail på et år så ein kan jo begynne å lure Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 26, 2013 Rapporter Share Skrevet April 26, 2013 Har ikje svart meg på mail på et år så ein kan jo begynne å lure Da har du selvfølgelig purret på han sånn i tilfelle mailen fra deg har havnet i spamfilteret, evt blitt oversett av en eller annen grunn?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet April 30, 2013 Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 Ja herremin kor vanskeligt er det å åpne mailene sine Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Fikk svar ei gang i forrige uke, da sa han at varen var utsolgt, men at han fikk dem inn igjen til fredag. Men har ikke sett at ordren er oppdatert, så da går det vel enda ei uke eller to før den ligger i postkassa. Tviler nok på at jeg kommer til å kjøpe noe derfra mer. At man får det man betaler for, ja sikkert. Men det gjør man også mange andre steder, uten at man trenger å vente seg ihjel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krekar Skrevet Mai 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Fikk svar ei gang i forrige uke, da sa han at varen var utsolgt, men at han fikk dem inn igjen til fredag. Men har ikke sett at ordren er oppdatert, så da går det vel enda ei uke eller to før den ligger i postkassa. Tviler nok på at jeg kommer til å kjøpe noe derfra mer. At man får det man betaler for, ja sikkert. Men det gjør man også mange andre steder, uten at man trenger å vente seg ihjel. det var det han svarte meg også,som jeg skrev tidligere så bestiller han ikke varen før du har bestilt den. siden er den dessverre utsolgt når du bestiller og du får vente på at den kommer inn på lager. jeg avbestilte min ordre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Skulle gjerne jeg også gjort, men aner ikke hvilke andre steder de har den tingen jeg trenger :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg